.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي طرح خانه‌تكاني بزرگ در مازندران

اجراي طرح خانه‌تكاني بزرگ استان در جلسه شوراي اداري و ستاد تسهيلات سفر مازندران به تصويب رسيد.

به گزارش شمال نیوز، طرح خانه تكاني بزرگ استان با شعار «محيط زيست سالم بستر نوآوري و شكوفايي» با دستور استاندار مازندران روز شنبه ۲۴/۱۲/۸۷ در محل ادارات محيط زيست در مركز استان و شهرستان باحضور مسئولين برگزار مي‌گردد.

يادآور مي‌شود هدف از اجراي اين طرح پاكسازي محيط شهرها و روستاها بويژه حاشيه جاده‌هاي اصلي و ورودي و خروجي شهرها، نواحي ساحلي و جاده‌هاي جنگلي از زباله مي‌باشد تا فضايي سالم و سرسبز براي استفاده عموم مردم شريف استان و مسافران و گردشگران نوروزي ايجاد گردد.

لازم به ذكر است: اين طرح در راستاي عملياتي نمودن بخشي از مفاد قانون مديريت پسماند و ارتقا سطح همكاري و مشاركت آحاد مردم در زمينه مسايل بهداشتي و زيست محيطي اجرايي شده كه باتوجه به تاكيد استاندار محترم مازندران در اجراي اين طرح، ضرورت دارد با بكارگيري از امكانات موجود و ايجاد هماهنگي لازم، شاهد نهادينه شدن تامين بهداشت و سلامت جامعه كه ارمغان محيط زيست پاك است، باشيم.

همچنين اين طرح با مشاركت عموم مردم و دستگاه‌هاي تاثير گذار در اين زمينه از جمله محيط زيست، بهداشت، راه و ترابري، شهرداري‌ها،بخشداري‌ها، دهياري‌ها، شوراهاي اسلامي، تشكل‌هاي مردمي، نيروي مقاومت بسيج، صدا و سيما و ساير رسانه‌هاي گروهي انجام مي‌گردد.

محمود احمدي - خبرنگار شمال نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.